середу, 2 серпня 2017 р.

Розділові знаки при звертанні

Поставте розділові знаки при звертанні

1. Понеси мене на крилах радосте моя.



2. Благослови мене рідна земле як мати в дорогу.
3. Чи знаєш ти хлопче якого коня тобі серед поля вготовила доля?
4.Спасибі Вам мамо за вічну любов і всю неоплачену ласку.
5. Не сумуй вербо моя похила що багряним листям одшуміла осені пора.
6. Моя Україно біленька хатино з твойого вікна світить доля мені.
7. Гарно твоя кобза грає любий мій земляче.
8. Вона голосно співає голосно і плаче.
9. Повій вітре тихесенький з-за синього моря та принеси в Україну козацькую волю!
10. Сивий діду Дніпро Свої води давно ти всі морю оддав собі сліз ти набрав.
11. Найдеш у гаї тую калину то пригорнись бо я любила моя дитино її колись.
12. Плавай плавай лебедонько по синьому морю рости рости тополенько все вгору та вгору.
13. Держись Хома  іде зима.
14. Грай  Матвію  бо я не вмію.
15. На тобі  Гавриле що мені не миле.
16. Терпи  козаче  отаманом будеш.
17. Рідна мати моя  ти ночей не доспала.
18. Хай  милі друзі  вам щастить  у дружбі вірній  у праці мирній.
19. Брини  бандуро стиха  співай не угавай.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Лексична помилка

Запропонуйте учням відредагувати словосполучення. Звісно, можна це зробити самостійно, перевіривши власні знання, або ж скористатися мережею...