середу, 2 серпня 2017 р.

Тестові завдання "Правопис іншомовних слів"

1.      Визначити, у якому з поданих іншомовних слів ставиться Ь:
а)об... єкт ;          б)комп...ютер ;          в) кон. ..як;        г) бар...єр .


2. Визначити, у якому зі слів ставиться апостроф:
а)ател... є ;         б) порт...єра ;             в)біль...ярд;        г) кур...єр.
3. 3найти власну назву, у якій ставиться ь :
а)Н...ю-Йорк ;    б) В...єтнам ;           в)X...юстон;          г)Амудар...я.
4. 3найти слово, у якому не ставиться ні м'який знак, ні апостроф:
а)конферанс...є ; б) п...єдестал ;       в)борд...юр ;          г) інтерв...ю
5. 3найти слово, в якому пишеться и :
а)фабр... ка;        б) дев... з ;             в) арх...в;                 г) операц...я
6.  3найти слово, у якому пишеться і :
а) рад... ст;           б) доз... метр ;       в) г...рлянда ;       г) д...ректор.
7.  3найти слово, у якому пишеться ї :
а) сер...ал ;           б) рад...ус ;           в) ген... альний;      г) моза... ка.
8. 3найти слово, у якому пишеться е ;
а) конве... р;             б) силу... т;                в) карі...с;                 г)ді...та.
9.   3найти слово, у якому подвоюються приголосні:
а) кла(с) ;           б) гру(п)а ;        в)то(н)а;       г) ко(л)ектив
10.3найти слово, у якому не подвоюються приголосні:
а)а(л)ея ;            б) ві(л)а ;         в) ва(н)а ;      г) не(т)о .
11. Укажіть рядок, у якому в усіх словах на місці пропусків пишемо букву И.
1) Д..алект..ка, тр..умф, п..ан..с..мо, Сев..лья, Корс..ка.
2) К..пр, Т..бет, ауд..єнція, ст..мул, тр..умф, попур.., ..нст. .тут.
3) Ц..стерна, ж..рандоль, реж..м, ц..фра, ш..рма, з..гзаг.
4) Кр..т, Австр..я, С..р..я, Л..сабон, Сан-Франц..ско, Д..зель.
5) Алж..р, Сард..н..я, С..ц..л..я, с..лует, ав..ац..я.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Лексична помилка

Запропонуйте учням відредагувати словосполучення. Звісно, можна це зробити самостійно, перевіривши власні знання, або ж скористатися мережею...