середу, 2 серпня 2017 р.

Пряма мова. Тренувальні вправи

Установіть відповідність

«Не кидайтеся хлібом»,                     «Готово!»
Найкраще слово в роботі:                  суворо каже дід.


Борітеся — поборете, Вам
Бог помагає!»                                      «не вмирає воля наша»
Світить на пророцтво Тараса:           закликав Т. Шевченко


Спишіть, поставте розділові знаки при прямій мові.

Чи не час нам в дорогу спитав тато.
Син сказав я вже вивчив уроки
Три біди в людини  говорить народна мудрість   смерть, старість і погані діти.
Мамо  питаю  то льони цвітуть?
Ось я йду!  обізвалася Зима.
Яких же я людей бачу?  одказує Кармель.
Які надумав відкривать моря? питаю у малого капітана

Закінчіть речення. Запишіть, правильно розставляючи розділові знаки.

Я дуже люблю кататися ...
Він сказав ...
Я почув ...
... говорять учні.
... розповідає Саша.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Лексична помилка

Запропонуйте учням відредагувати словосполучення. Звісно, можна це зробити самостійно, перевіривши власні знання, або ж скористатися мережею...