понеділок, 11 вересня 2017 р.

12.09 Перше завдання


Уже другий тиждень триває  навчання після літніх канікул. 
Звичайно, ви переповнені емоціями. 

Опишіть свої враження від початку навчального року або очікувань від нього. 

Можете писати і серйозно, і в гумористичній формі. Пам'ятайте, що мовлення буде багатшим, якщо використовувати художні засоби (епітети - мудрі батьки, метафори - ожили шкільні коридори, порівняння - школа наче вулик), уживати фразеологізми (ні світ ні зоря, піти світ за очі).

Створіть власну розповідь цікавою для ваших однолітків. 
На початку розповіді вкажіть прізвище, ім'я та клас.
Творчих злетів думок!!!

22 коментарі:

  1. Аріана Щербова 6А клас

    Нарешті я перейшла в шостий клас. Від нового навчального року я очікую дуже багато приємних вражень. Сподіваюся, що процес отримання нових знань буде цікавим та креативним.
    Я у захваті, що тепер вивчатиму нові предмети: біологію та географію. А ще надзвичайно радісною новиною стало те, що тепер ми приходитимемо до школи на восьму годину ранку й у нас залишатиметься більше часу на виконання домашніх завдань.
    У нашого 6А з'явилася власна класна кімната. Вона є надзвичайно світлою
    та затишною.
    Я щиро сподіваюся, що цього року мені щаститиме в навчанні, як завжди. Хоча я вважаю: "Щастя, якщо добре придивитися, - не що інше, як кропітка підготовка та
    наполеглива праця".





    ВідповістиВидалити
  2. Іванова Анастасія 7С клас
    Перше моє враження 4вересня, це "О ні, знов ця школа!". Але я змінила свою думку =) У цьому році я перейшла у сьомий класс і в мене з'явилися нові предмети: алгебра, геометрія, фізика та хімія. Вони надзвичайно цікаві!
    Я дуже чекаю поїздку з усім класом у Київ і незабутніх вражень в школі=)
    Бадаю всім гарного навчального року=)

    ВідповістиВидалити
  3. Данило Бровар ,7-С клас , 13 вересня 2017 р., 19:35
    Пахне верес... Краєм крокує жовто-гаряча осінь. Літечко ніяк ще не здає своїх позицій. І, здається, до нового навчального року ,ой як далеко .Аж гульк, а на календарі-1 вересня. " Все, Данило, закінчилася пора твого байдикування",-з сумом подумав я,прокинувшись ні світ ні зоря.
    І ось я в нашому вулику. Знайомі обличчя товаришів, вчителів і наші новенькі шафи ( Вау, нарешті не буду в маршрутках губити свої спортивні речі та шукати по всіх класах шарфики! Це вже плюс!). Чудове першовересневе враження! І це не перше квітня. Звичайно, нові предмети , особливо, хімія і фізика. Вони мене цікавлять, але як буду їх підкорювати - покаже час.Та щиро сподіваюся , що наші мудрі вчителі докладуть зусиль, аби в наші "голівоньки" вкласти добрі знання. До зустрічі.

    ВідповістиВидалити
  4. Кобзуненко Каміла 5А клас. Ось і розпочався новий навчальний рік. Тепер мушу вставати ні світ ні зоря.Мені ще досить важко звикати до нового розпорядку дня.У цьому році у мене нові вчителі і це великий плюс.Неймовірно сподобався день здоров*я, похід залишив приємні спогади. У нашому класі завжди весело, шумно та цікаво.Бажаю учням успішного навчального року!

    ВідповістиВидалити
  5. Віталій Матяш , 7-В клас.
    Нарешті почався новий навчальний рік, на який чекав все літо. Я чекав перше вересня... Коли їхав на свято "Першого дзвоника", думав про друзів. Мені було цікаво, чи підросли мої однокласники, де і як вони провели своє літо.
    І ось я вперше пішов в школу семикласником, я вважав, що вже дорослий, що почнеться нове життя і я не буду отримувати зауваження, а навпаки буду мати задоволення від спілкування з учителями й виконання домашніх робіт. Але першого ж дня моя думка змінилася, зауваження я отримав, будучи на лінійці. Та я не образився і не розчарувався. Сонечко сяє, шкільне життя продовжується і воно чудове, різноманітне, веселе й цікаве. І знову шкільні коридори ожили завдяки бешкетникам з 7-В класу. Друзі - супер, може й вчителі стануть моїми друзями? Може в цьому році я стану розумнішим...

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Так, цікава подача фактів та думок. Чекаю на виконання наступних завдань)) Сподіваюся, ти використаєш не менш творчий підхід!

      Видалити
  7. Секретний агент. 8-С.
    Прокинувшись першого вересня, я зрозуміла. Це жах. Я ні в якому разі не чекала цього дня!!! Я намагалася його відтягнути, займаючись цікавими справами, але час, мов навмисне, йшов дуже швидко. Літніх канікул, мовби, й не було! Отже, пішла я на перший дзвоник... Погода теж не хотіла початку школи, тому що лив дощ. Нам прийшлося стояти під парасольками т.т Взагалі, перше вересня пройшло на "УРА", бо ми влаштували великий бенкет в честь Дня Народження Чон Чонгука.

    Однокласники взагалі не змінился. Хоча, ні. Дівчата почали фарбуватися як мавпи.
    У деяких вчителях нарешті прокинулася любов до нас і вони вирішили якось зацікавити нас. Ось одна, дуже добра і мудра, справедлива вчителька створила свій власний блог. Поки що, ніхто не знає, що с цього вийде, але мені вже подобається.

    Звісно, вставати ні світ ні зоря мені не дуже хочеться, томущо літом я дрихла до одинадцяти, як убита, але це ще не саме гірше що може бути. Саме гірше - це забитий графік дня. В мене тепер рідко з*являється вілина годинка для своїх справ. Але й це поборемо, (велика цитата Константина Стогнія з Надзвичайних Новин). На все добре й до зустрічі!

    ВідповістиВидалити
  8. Любич Богдан 5а клас
    Ось і закінчилось літо я дуже змінився в цьому році почав серйозніше відноситися до навчання. Літом багато де був побачив цікаве і зрозумів треба гарно навчаится, щоб потім поступити в прстижний вуз.
    Клас мене зустрів привітно навіть дихати стало краще в стінах рідноі школи. Однокласники підросли мені здається серьйознішими стали може не всі, але хочеться вірити в краще. У нас нові предмети історія німецька поки що мені все подобається і я вірю все буде добре.

    ВідповістиВидалити
  9. Тарасенко Ангеліна, 7-С
    Встаю зранку, відкриваю вікно, а там усе: запах сливи і яблук заливає весь двір, школярі ,які йдуть до школи, з дерева падає перший пожовклий лист і крики якогось хлопчиська , у якого спінер упав у калюжу.
    7-ма година ранку, сестра шукає свою блузку, мама ледь встигає робити млинці а тато одягнув сорочку задом-наперед.Так, ми проспали.
    Ми вибігли з під`їзду і дременули до машини. Шляхом до школи пішов дощ. Чи то сльози радості, чи то слози болю від розуміння того, що безтурботнє життя закінчилося і ми знову будемо чекати спочатку Нового року, потім Дня народження а а ж тоді літа. Дивлячись у вікно я згадувала всі найяскравіші моменти літа, я запам`ятаю їх на все життя, але є такі які я би була не проти забути , як про страшний сон.
    Ми біля школи. Я вийшла з машини і побігла під дощем до свого класу. Я встигла. 1 годину ми простояли під дощем на лінійці і я нічого не почула. Ми пішли в клас де нам роздали щоденники і нас відпустили. Після цього ми пішли в кафе, в якому ще довго сперечалися, але зрештою поїли тієї піци. Я поїхала одому з поганим настроємю Меніі хотілося наплакатися перед школою ,а потім
    з чистою душею туди іти.
    Чесно? Не люблю школу.
    Але є 3 речі за якими я сумувала.
    1. Смак присвятої піци
    2. Смак їжи богів , макаронів з сиром
    3. Оксана Григорівна
    Ван Лав <З

    ВідповістиВидалити
  10. Куліш Даніелла , 6-А
    Моє перше враження 4 вересня, це " Невже я в 6 класі . " Я дуже радісна , що повернулася до школи . Всі класи в нашій школі , не мов ожили . В коридорах , як у вулику . Багато дітей бігають , розважаються .
    Я дуже сумувала за Оксаною Григорівною #кращій вчитель #кращій класний керівник. Сумувала за незабутніми уроками : українська мова та література .
    Я з нетерпінням чекаю поїздку до музея гончарства . Та багото інших веселощів
    Оксано Григорівно , тримайтеся попереду , ще 5 важких років навчання з нами .

    ВідповістиВидалити
  11. Ступка Марія ,5-А
    Швидко промайнуло літо.Потрібно знову йти до школи.
    -Чи хотілося мені знову повертатися до школи?
    -Ні,чесно відповім я.
    Але я перейшла до 5 класу, і це виявилось надзвичайно цікаво.Нові вчетелі, яких так важко запам'ятати,нові предмети,багато нових вражень.Дуже сподіваюся,що навчання буде цікавим і різноманітним.Цікаво рухатися вперед. Шлях подолає,той ,хто йде.

    ВідповістиВидалити
  12. Рудь Данило, 6-A
    Це літо було дуже швидким та сумним, бо було багато неприємних пригод.
    Я звичайно не дуже хотів йти до школи, але коли я прийшов, я побачив знайомі і рідні обличчя. Первий день в школі був, як завжди складним та насиченим.
    Мені дуже сподобався наш клас та нові уроки.
    Від 6 класу я очікую багато емоцій, подорожей, пригод, гарних оцінок і, можливо,
    нових знайомств. А наостанок хочеться побажати вчителям терпіння та порозуміння з учнями, а нам: бути ввічливими та дисциплінованими!

    ВідповістиВидалити
  13. Ось і закінчилось літо. Я дуже змінився, в цьому році почав серйозніше ставитися до навчання. Влітку багато де був, побачив цікаве і зрозумів:треба гарно навчатися, щоб потім вступити в престижний вуз.
    Клас мене зустрів привітно, навіть дихати стало краще в стінах рідноі школи. Однокласники підросли, мені здається, серйознішими стали. Може, не всі, але хочеться вірити в краще. У нас нові предмети :історія, німецька. Поки що мені все подобається, і я вірю:все буде добре.

    ВідповістиВидалити
  14. Ось вже і сьомий клас настав. Пролітають щасливі миті перед очами та ось ось і одинадцятий клас.Ти йдеш схвильовано в школу,а в голові одне слово-ЗНО.Останній дзвоник супроводжує вже дорослих людей в самостійний світ.
    А поки я в сьомому класі я розповім вам про мої враження! Перед першим дзвоником ти ходиш з боку в бік. Але потім коли ти стоїш на святковий лінійці ти думаєш:"Чому я хвилювалася?!".
    В цьому році до нашої сім'ї приєдналася ше одна дівчинка. З'явилися нові шкільні предмети.
    Перший день. Шкільні поридори гудуть. А до нашого класу летять аромати з шкільної їдальні. Починається нове життя, не 6B а вже 7B.

    ВідповістиВидалити
  15. Данько Даша 7С
    Перед очима летять щасливі моменти:пісок у волоссі з берегу моря , далека подорож... Четвертого вересня ми всі схвильовано пішли до школи. Перша думка , яка промайнула у всіх нас у голові:"О ні , мамо , народи мене знову. Навіщо я ходжу до школи?Навіщо мені це потрібно?". Оскільки я вже учениця не шостого , а сьомого класу , то до переліку шкільних предметів приєдналися нові. Наприклад , хімія , фізика , алгебра та геометрія. Мені здавалося , що це надзвичайно нудно. Але це навпаки - цікаво(особливо фізика(дякуючи Роману Володимировичу)). Насправді це круто:прокидатися зранку під щебетання пташок та йти да школи , щоб здобувати нові знання.

    ВідповістиВидалити
  16. Надя Векленко 6А
    Привіт!!! Я взагалі не дуже люблю школу, але цього року в мені щось змінилося. Я захотіла в школу. Мабуть тому що не бачила багатьох однокласників протягом літа. Ще я зраділа що нарешті у нас 1 зміна. Но в перший день я спала як сурок і мама ледве мене розбудила. отже на 1 Вересня я піщла сонна і заморена. Якщо чесно я ще не звикла до першої зміни. Також добре те, що у нас з'явилися нові предмети: Географія та Біологія. Отже я думаю, що цей навчальний рік пройде дуже весело!!!

    ВідповістиВидалити

Лексична помилка

Запропонуйте учням відредагувати словосполучення. Звісно, можна це зробити самостійно, перевіривши власні знання, або ж скористатися мережею...