понеділок, 18 вересня 2017 р.

19.09 Третє завдання

Сьогодні велике свято – Михайлове чудо, ще його називають Михайлів день, Михайло, Михайла, михайлівські морози, михайлівські заморозки …


Архістратиг Михаїл – один з християнських святих, який найбільш шанований. У народі він –  захисник бідних і нужденних.

Існує переказ, що однієї ночі архангел Михайло з’явився чоловікові уві сні й повідомив, що його німа донька отримає дар мови після того, як вип’є цілющої води з джерела. Так і сталося. Наступного дня дівчинка, скуштувавши диво-води, мовила перші слова. Безмежно вдячний батько вирішив збудувати храм, присвячений рятівникові.

За ці та інші дива  народ дав святому друге ім’я –  Михайло Чудотворець.

А тепер наступне завдання. Пофантазуйте... 
На один день вам дали можливість творити дива. З чого почати? 
Напишіть, що б ви зробили в першу чергу, про кого б не забули...
Уявіть себе наприкінці цього плідного дня. Які почуття переповнюють вашу душу?

Сподіваюся, як і раніше, ваші розповіді будуть нестандартні, цікаві та оригінальні!

13 коментарів:

  1. Данько Даша7С
    Цей день я б почала з того , що допомогла б усім безхатнім тваринам. Потім не обійшла б дітей з тяжкими захворюваннями. Сміятися з них немає сенсу тому , щосьогодні це трапилось з ними , а завтра з тобою. Це , як не крути , пов`язано з коштами. Допомагати - це природньо. Ким би стали без допомоги?Чудеса можна робити без усякого там дару. Наприклад ,допомогти мамі на кухні , хоча це не велике чудо , але ти станеш героєм для своєї матусі. На забувай про своїх рідних. Це обов`язково. Достатньо лише бути самим собою - і тоді все буде так , як треба. Тому допомагайте одне одному!!!

    ВідповістиВидалити


  2. Добре, припустимо, що це стало правдою і мені випала така можливість. В першу чергу, я допомогла б своїй хворій сестричці. Я впевнена, це б змінило не тільки життя моїх батьків, а й моє. Потім, я допомогла безпритульним. Звісно, з них кепкують, але це не правильно, адже ви не знаєте, яке трапилося з ними горе. Їм і так тяжко. Потім, я б допомогла своїй дуже дорогій серцю людині. В неї проблеми з друзями. Звичайно, я не тільки зробила б так, що ми жили в одному місті, але й примирила цю людину з її друзями та подалі намагалася допомогти їй в усьому. Хотілося б мені також винайти ліки від тяжких хвороб. Звісно, для цього можна й не бути чарівником, але в моєму віці це покищо неможливо. А ще б я припинила війни. Війну в Україні, можливу атомну війну в Північній Кореї. Тому що через це проливається стільки людської крові!!!


    Було би чудово, якщо я була чарівником. Але про це можна тільки мріяти. Але половину з того, що я перерахувала, можна зробити і без допомоги магії. Все тільки в наших руках. Якщо вірити та йти до своєї мети, все обов'язково вийде!!!


    #Ушелпододеялко

    ~^Ананасовая Утачка^~

    ВідповістиВидалити
  3. Перше моє бажання - це мир в Україні. Я дуже хочу, щоб нарешті закінчилась війна, а також усі країни жили в мирі та дружбі.А потім я б допомогла одужати Платоші, це маленький хлопчик з Лубен, який бориться з страшною хворобою.Цілісінький день працювала б над тим,щоб вилікувати якомого більше хворих дітей.І звичайно зробила так щоб мої рідненькі бабусі Галя і Ліда не хворіли. Ввечері заморена та дуже щаслива,згадуючи свої добрі вчинки, мабуть відчувала б себе супер дівчинкою.Але нікому не розповім , що це мої дива.Добро вимагає тиші.

    ВідповістиВидалити
  4. Уявити себе чаклункою хоча б на один день-це було б дуже добре.Щоб я начаклувала ...По-перше я б начаклувала мир.Мир в країні,мир в серці кожної людини.Хотіла б добавити в серце кожного доброти і людяності,а в голову простого розуму.
    Дуже хотіла б, щоб люди стали ввічливими і вихованими.Хоча б трошки,хоча б на крок.На обличчя б добавила посмішку, в душу тепло.Я б хотіла змінити людей на краще.Дуже хочеться,щоб люди не ображали один одного, а поважали.Ох, якби бути чаклункою хоч день, я б успіла...

    ВідповістиВидалити
  5. Рудь Данило 6-A
    По-перше, я б допоміг рідним та близьким, а потом хворим дітям та безхатнім тваринам. Я зробив би, щоб всі люди вели себе ввічливо: не руйнували природу, не ображали один одного. Цей день був би для мене дуже важливим, адже стільки всього треба зробити, а є лише один день.
    Якби я був сильним то побудував дітям більше майданчиків, посадив більше дерев та зробив би все можливе щоб світ став кращим.
    Я б спробував зробити так щоб всі країні дружили і ніколи не було війни.
    А взагалі я б хотів щоб це все було без чар, світ не ідеальний і люди також, нажаль. :(

    ВідповістиВидалити
  6. Перше діло яке я виконала було прихистити всіх бездомних собак і людей. Мені їх дуже шкода! Друге діло яке я зробила це зтерла всі війни які були в історії світу і зараз тривають донині. Третє диво- я хочу щоб всі люди жили вічно. Четверте діло-рівновага між всіма жителями нашої планети. Завершальну диво яка я зробила це було школа без домашнього завдання!!!😊😊😊😊😊❤❤

    ВідповістиВидалити
  7. Куліш Даніелла 6-А
    По - перше , я б допомогла своїм батькам і близьким , а потім бездомних людей та безпритульних тварин . Я б допомогла всім хворим людям на Землі .
    Друге моє діло яке б виконала , це закінчити всі Війни, які зараз тривають і щоб ніколи не починалися нові .
    А взагалі я хочу щоб всі люди хотіли це .

    ВідповістиВидалити
  8. Якби мені дали можливість творити дива, я найперше почав би змінюватися сам.
    Себе зробив би здоровим,успішнішим, ні від кого незалежним,що дало б мені реалізовувати корисні проекти,допомагати іншим. Звичайно ж,зробив усе аби мама була здоровою і щасливою. Маючи можливість творити дива - припинив би усі війни,усяке зло і ненависть,жорстокість. Щоб наша країна процвітала,кожна людина була заможною, а ми, змогли реалізовувати свої потреби і мрії.Щоб всі цінували своє життя як дар.

    Думаю так норм.

    ВідповістиВидалити
  9. Ну, спочатку, я не почала би змінюватись або створювати умови для близьких і друзів. Ні, я б спчатку очистила землю від сміття , яке люди щодня тоннами викидають на землю. Я б біля кожної вулички залишила людину, яка буде давати підзатильника кожному, хто не дійшов до смітника і кинув просто на землю. Потім я би створила прихисток для бездомних котів і собак. Потім, я б змінила людей. Прибрала в них би жорстокість,несправедливість і жадібність.За тим і зникли би всі конфлікти. А аж потім я приберу свою лінивість.
    Першим ділом потрібно допогти тому чому ми нашкодили найбільше, а потім в останню чергу змінювати себе на свій лад. Це моя думка.

    ВідповістиВидалити
  10. Векленко Надя 6A
    По-перше, Я б подбала про своїх родичів. Я зробила б так, що вони не хворіли та завжди були щасливі та веселі. Також не забула б про бездомних тварин та людей. Я б знайшла прихисток. Та наостанок зробила б так, що всі війни закінчились і в усьому світі був мир.

    ВідповістиВидалити

Лексична помилка

Запропонуйте учням відредагувати словосполучення. Звісно, можна це зробити самостійно, перевіривши власні знання, або ж скористатися мережею...