пʼятницю, 23 листопада 2018 р.

Видавництво "Шкільний світ" про мій досвід роботи


Надзвичайно приємно,
коли робочий тиждень закінчується
неочікуваними сюрпризами. 
А якщо вони від видавництва "Шкільний світ"?

Сьогодні вдома на мене чекав поштовий конверт із примірником журналу "Українська мова та література" (№17-18, 2018р.), де надруковано мій урок української літератури для 5 класу "Цар Плаксій та Лоскотон" Василя Симоненка. Казкова історія й сучасне життя".





Тішуся, що колеги матимуть змогу ознайомитися з розробкою, у якій я поєднала роботу з літературним твором, аналіз сучасного мультфільма "Тролі" і життєві ситуації п'ятикласників.
На жаль, презентація PREZI не може розміститися на шпальтах видання. Пропоную переглянути її ТУТ. (після завантаження)

Редакція надрукувала й передмову - мої міркування про сучасний освітній процес і місце в ньому справжнього вчителя.

Дякую, видавництво "Шкільний світ"!!!


Пропоную переглянути роздатковий матеріал для уроку. 
Це - робочий зошит учня (для 2-х осіб) та цитатний матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Лексична помилка

Запропонуйте учням відредагувати словосполучення. Звісно, можна це зробити самостійно, перевіривши власні знання, або ж скористатися мережею...